poniedziałek, 15 września 2008

A teraz będę miała duuużo czasu ...

... A teraz będę miała dużo czasu - od dzisiaj jestem ludziem z dyplomem politologa, co może i strasznie fajne jest, ale najważniejsze w tym wszystkim jest to, że mam teraz mnóstwo czasu na czytanie, oglądanie, słuchanie - na wszystko :)Sooo, zaraz zanurzam się z herbatką pod kocyk i czytam czytam czytam :)  Prezentuję mój stosik - poprzedni nietknięty, ale tylko dlatego że się do obrony intensywnie nastrajałam. Taka mała refleksja - hipermarkety są generalnie fuj!, ale jeśli hipermarkety sprzedają Zadie Smith za 5 zł  to jestem skłonna stwierdzić, że je uwielbiam! Swoją drogą należy tam zaglądać częściej - a nuż znowu będą chcieli się pozbyć "jakiś głupich książek":p






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
.
Template developed by Confluent Forms LLC