czwartek, 11 grudnia 2008

Blogowa zabawa :)

a jak zwykle opóźniona we wszelakich nowinkach:p Za zaproszenie dziękuję Pannakoccie i przepraszam raz jeszcze za maruderstwo.

1. O jakie porze dnia czytasz najchętniej?

Najbardziej lubię czytać popołudniami i wieczorem. Nocy przez książkę jeszcze nigdy nie zarwałam - zbyt bardzo cenię sobię sen.

2. Gdzie czytasz?

Kiedyś miałam taki fajny fotelik niby-to-bujany, ale zajmował za dużo przestrzeni i go unicestwiłam. Latem mam taką swoją Ławeczkę Nad Stawkiem i tam sobie czytuję. Zimą mam Czerwoną Kanapę, albo Biały Fotel. I tam najczęściej czytam. Kiedyś czytywałam duuużo w tramwajach - teraz jeżdżę autkiem, więc jakoś tak czytanie nie po drodze. 

3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?

Na plecach, choć nadal nie mam patentu na ręce, które przy cięższej książce omdlewają :p Generalnie preferuję czytanie na siedząco wbita w stos poduszek :)

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Ojeeej... No czytam troszkę literatury współczesnej, czasem jakaś fantastyka, czasem jakaś powieść historyczna, a czasem literatura faktu. Nie mam ulubionego typu.  Jedyne co omijam łukiem szerokim to romanse z fabułą wymalowaną na okładce (najczęściej nadobna Panna o biuście F opływająca ciałem na przystojnego Macho)...bleh!

 5.Jaką książkę ostatni kupiłaś?

J. Littell "Łaskawe" i czekam na urlop świąteczny, żeby ją przeczytać.

6.Co czytałaś ostatnio?

"Dziwne losy Jane Eyre" Ch. Bronte.

7. Co czytasz aktualnie?

Aktualnie poczytuję Coetzee'ego "Wiek żelaza".

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?

Tylko zakładki! Żadnych oślich rogów. Zakładki robię sama metodą scrapbookingu. Jeśli nie mam używam jakiś miłych rzeczy - biletu z metra w Paryżu albo roślinki zasuszonej skądśtam. 

9. Co sądzisz o książkach do słuchania?

Próbowałam ... Ale niestety, mam taką miłą przypadłość, że nauczyłam się wyłączać słuch jak czegoś słucham. Więc słuchanie audiobooków skończyło się ich niesłuchaniem.

10. Co sądzisz o ebookach?

Lubię. Zdarzyło mi się parę przeczytać. Ale zdecydowanie wolę tradycyjną formę.


Do zabawy zapraszam Bospę i ... Osobę, która się jeszcze w to nie bawiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
.
Template developed by Confluent Forms LLC