niedziela, 17 sierpnia 2008

Jędza w domu, czyli co 26 kobiet myśli o seksie, samotności, pracy, macierzyństwie i małżeństwie - Cathi Hanauer














Książeczka znalazła się u mnie, bo gdzieś tam o niej wyczytałam, polecała ją Krystyna Janda, więc pewnie warto. Poza tym okładka jest całkiem sympatyczna. Czyta się troszkę ciężkawo. Niektóre historie są tak przepełnione  goryczą, żalem i takim typowym kobiecym narzekaniem, że często odkładałam ją na bok, troszkę zażenowana. Być może dlatego, że większość spraw - mąż, dziecko, dom, nie dotyczy mnie jeszcze. Warto jednak przeczytać, bo te frustracje i mnie pewnie będą kiedyś dotyczyć. Panie - autorki esejów, udowadniają, że mimo sukcesu zawodowego, rządku dyplomów na ścianie, przystojnego męża, ślicznych dzieci, ułożonego psa i wymarzonego domu - kobieta musi być czasem jędzą w domu. Ot, dla równowagi.

Kategoria: Literatura współczesna zagraniczna/ zbiór opowiadań
Wydawnictwo Drzewo Babel 2007, s. 284
Biblionetka: 3,52/6
Moja ocena: 3/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
.
Template developed by Confluent Forms LLC