środa, 1 września 2010

Letnia przeprawa - Truman Capote




No i powiem to znów - lubię Capote. Lubię jego język, lubię jego styl pisania. Lubię lubię lubię. Krótka historia, nowelka właściwie. Zupełnie inna od "Z zimną krwią".
Co zrobiło na mnie wrażenie? Psychologia postaci głównej bohaterki. Truman Capote pokazał schemat podejmowania działań, które nieodwracalnie zmieniają nasze życie. Czasem decyzje podejmujemy ot tak, bez żadnego przemyślenia. Pomyślimy później... dorośniemy później... zorganizujemy się później ... za chwilę, za 3 tygodnie ... A potem dopada nas "co ja takiego zrobiłam?"... Próbujemy się w tym wszystkim zapomnieć, żeby nie dotarło do nas co takiego zrobiliśmy. Bo pomyślimy o tym później, za chwilę, za 3 tygodnie.
Historyjka bardzo na czasie dla mnie. Polecam!

Kategoria: literatura piękna XX w.
Wydawnictwo MUZA 2006, s. 128
Biblionetka: 4,36/6
Moja ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.
.
Template developed by Confluent Forms LLC